lektor chemie Erik

chemie
Erik Drobňák
1. ročník LF UK Plzeň
Erik študuje 1.ročník všeobecného lékarství v Plzni. Chémiu si Erik zamiloval už na strednej škole, no tam jej mal málo a tak hľadal nové zdroje kde sa ju naučiť, po nejakej dobe si ju obľúbil a chce jej kúzlo šíriť ďalej.
Snaží sa ju vysvetliť tak, aby ju každý pochopil. Rád prijíma nové výzvy a získava nové skúsenosti preto lektorovanie chémie bola jasná voľba. Chce pomáhať ľudom aj pri prijímačkách na medicínu a posúvať ďalej svoje skúsenosti.
Kurzy lektora
Další lektoři
Michaela
chemie
Už od základní školy ji chemie uchvátila a byla jejím oblíbeným předmětem, a proto se rozhodla studovat analytickou chemii i na střední škole. Poté zvažovala studium chemie a medicíny. Medicína nakonec zvítězila. Ráda předává své zkušenosti, protože sama ví, jak je příprava na přijímací zkoušky náročná.
Zuzana
biologie
Už na střední škole jí skvělí učitelé vštípili lásku k přírodním vědám, z nichž postupně vystupovala biologie jako něco pro Zuzku výjimečného. Díky medicíně tak každý den, zas a znovu, žasne nad tím, jak něco na první pohled jednoduchého, může fungovat tak složitě a přesto precizně.
David
fyzika
Pro Davida dlouho nebyla fyzika předmětem číslo jedna, na gymnáziu se totiž zajímal zejména o chemii. Během svého studia však narazil na bod, kdy k pochopení chemie byla třeba větší znalost fyziky. Rád by tak pomohl ostatním, aby se taktéž nebáli být zvídaví a neměli fyziku jako svého strašáka.
Tobiáš
fyzika
Fyzika byla pro Tobiho už na gymplu oblíbeným předmětem, který mu šel a bavil ho, jelikož nám nejen přibližuje pochody, které v našem těle probíhají, ale zároveň nám pomáhá lépe chápat vnímání našeho vesmíru a tím vlastně celého našeho světa a reality, jako celku.
Michaela
chemie
Zájem o lidské tělo mě provází již od malička. Nejvíce mě fascinuje, jak jsou veškeré jeho funkce promyšlené a propojené, proto mě již na gymnáziu nadchla chemie a nejvíce výuka metabolismů, která mi vždy poskytne odpověď i na tu nejvíce titěrnou otázku.
Tereza
chemie
Terezin oblíbený předmět byla od začátku střední školy chemie. Proto se od prvního ročníku až do konce střední rozhodla aktivně věnovat olympiádám, které byly klíčem po pochopení souvislostí.