Fyzika tvoří společně s chemií a matematikou obávané trio. Díky skvělým učitelům na gymnáziu se pro Annu nestaly strašákem, ale oblíbenými předměty.

lektorka fyziky Anna

fyzika

Anna Šotolová

1. ročník LF MU - obor zubní lékařství

Fyzika tvoří společně s chemií a matematikou obávané trio. Díky skvělým učitelům na gymnáziu se pro Annu nestaly strašákem, ale oblíbenými předměty.

Dlouho váhala, jakou cestou se po maturitě vydá, ale nakonec zvítězilo zubní lékařství. Po absolvování našeho kurzu se proto rozhodla, že předá cenné zkušenosti z přípravy na přijímací zkoušky mladším uchazečům.

Když se Anna zrovna neučí, tak vaří, poslouchá hudbu, relaxuje u dobré knihy nebo dobíjí baterky v přírodě či s přáteli.

Kurzy lektora

Další lektoři

Michaela

chemie
Zájem o lidské tělo mě provází již od malička. Nejvíce mě fascinuje, jak jsou veškeré jeho funkce promyšlené a propojené, proto mě již na gymnáziu nadchla chemie a nejvíce výuka metabolismů, která mi vždy poskytne odpověď i na tu nejvíce titěrnou otázku.

Tereza

chemie
Terezin oblíbený předmět byla od začátku střední školy chemie. Proto se od prvního ročníku až do konce střední rozhodla aktivně věnovat olympiádám, které byly klíčem po pochopení souvislostí.

Pavlína

fyzika
Fyzika Páju bavila v podstatě už od začátku gymnázia. Byl to jeden z nejoblíbenějších předmětů, ve kterém aktivně řešila nejrůznější korespondenční semináře, olympiády a týmové soutěže.

Ludmila

biologie
Na medicínu chtěla Lída již od útlého věku, a tak se zajímala o přírodní vědy. Vždycky ji bavila biologie a chemie, ale i matematika a dějepis. Na osmiletém gymnáziu pak ráda pomáhala ostatním spolužákům se všemi těmito předměty.

Erik

chemie
Erik študuje 1.ročník všeobecného lékarství v Plzni. Chémiu si Erik zamiloval už na strednej škole, no tam jej mal málo a tak hľadal nové zdroje kde sa ju naučiť, po nejakej dobe si ju obľúbil a chce jej kúzlo šíriť ďalej.

Ben

chemie
Chemie je jeho oblíbeným předmětem již od mala a na střední škole se toto nadšení díky některým učitelům ještě prohloubilo. Studium medicíny ale nebyl jeho celoživotní sen a rozhodl se k němu až v posledních dvou ročnících gymnázia. Toto rozhodnutí ovlivnilo především psaní práce SOČ o psychoaktivních látkách, díky které měl možnost nahlédnout blíže do medicínského prostředí.
Všichni lektoři