Chceš začít s přípravou už o prázdninách? Přihlas se na Letní přípravný kurz 2024.

Naši lektoři

Pokračovat
Tváře Bmedic

Naši lektoři

Aktuálně se na výuce podílí více než 70 motivovaných lektorů z řad studentů a absolventů lékařských fakult po celém Česku. Všechny spojuje nadšení pro předmět, který se rozhodli vyučovat, ale i radost z předávání svých bohatých znalostí a zkušeností druhým.

Lucka

biologie
Pro Lucku je biologie jejím oblíbeným předmětem už od střední školy, což byl nejspíš jeden z rozhodujících faktorů pro studium lékařské fakulty. Učení ji baví snad odjakživa – již na gymnáziu doučovala své mladší spolužáky a od prváku na vysoké učí na přípravném kurzu na medicínu.

Jonáš

chemie
Jonáš si vybral doučování chemie proto, že si myslí, že je základem úspěšného studia jakékoliv lékařské fakulty. Velmi rád se o svoje znalosti dělí s ostatními a to nejen na kurzu, ale i na vysoké škole, kde se kromě vlastního studia věnoval i výuce anatomie a nyní v rámci zaměstnání vyučuje neurologii.

Ondřej

fyzika
Ondra o kariéře učitele uvažoval již na gymnáziu, ale nakonec se rozhodl pro povolání lékaře, i když ho chuť vymýšlet nové způsoby učení nikdy úplně neopustila. S předáváním vědomostí má zkušenosti ještě z doby před medicínou, kdy pomáhal svým ve fyzice méně zdatným kamarádům.

Vít

chemie
Vítek se věnuje výuce chemie, která je jeho oblíbeným předmětem od střední školy, dvakrát se probojoval do národního kola SOČ. A protože ho studium medicíny bavilo, rád by pomohl i ostatním se na ni přes přijímací zkoušky dostat.

Adam

fyzika
Adam říká, že klíčem k poznávání a pochopení světa okolo nás je právě fyzika, která bývá pro studenty na středních školách i u přijímacích zkoušek velkým strašákem. I proto si po absolvování našeho kurzu vybral jako lektor doučování fyziky, kde předává své znalosti studentům co nejatraktivněji a nejsrozumitelněji.

Adam

chemie
Adam se k chemii dostal již na gymnáziu. Aktivně řešil chemickou olympiádu zapojil se také do odborné činnosti. Na MU v Brně začal studiem lékařské genetiky, kde se v chemii zdokonalil, a později přestoupil na medicínu.

Aneta

chemie
Kouzlu chemie propadla Anet už na střední škole, když pochopila, že nemusí jít nutně o chaos plný vzorečků a podivných dějů, ale naopak o komplexní síť, kde na sebe spoustu věcí navazuje a zapadá do sebe. K podobnému prozření se snaží vést i své studenty, pro které chce svůj výklad vést co nejstravitelněji to jde.

Anežka

biologie
Biologii, jakožto vědu o všem živém, měla ráda odjakživa. Tato záliba byla hlavním důvodem, proč se rozhodla studovat přírodovědné lyceum. Medicínu si vybrala pro studium plné zajímavých informací, jehož součástí je také práce s lidmi.

Anna

chemie
Anička se o chemii zajímala už při studiu na gymnáziu, kde absolvovala dva roky rozšířeného chemického semináře a účastnila se různých exkurzí s chemickou tématikou. Pro studium medicíny se rozhodla při studiu na gymnáziu, kde ji zaujalo fungování lidského těla.

Barbora

fyzika
Od malička byla velmi zvídavým dítětem a na všechna svá dětská: ,,Proč?” musela dostat odpověď. To jí vlastně zůstalo doteď, protože věci se mnohem lépe přijímají, když jim člověk rozumí. Proto se jí líbí učit v Bmedic a pomáhat tak mladším studentům o trochu lépe pochopit potřebné učivo.

Chiara

chemie
Chiara je absolventkou našeho přípravného kurzu, během kterého se jí zalíbila myšlenka pomáhat mladším studentům, a proto již od prvního ročníku medicíny vysvětluje obávanou chemii.

Daniel

fyzika
Dan, jakožto absolvent našeho kurzu říká, že k úspěšnému složení přijímacích zkoušek na medicínské obory přijde vhod odlišný náhled na souvislosti v rámci fyziky, chemie a biologie, než jaký je většinou poskytován na středních školách. Tomu také přizpůsobuje svoji výuku a snaží se o co největší profit studentů z jeho hodin.

Eliška

fyzika
Vystudovala řečkovický gympl v Brně, který ji vlastně docela navedl na cestu přírodních věd. Vždy ráda dávala pozor v hodinách fyziky, ve které měli štěstí na výborného vyučujícího. Své fyzikální znalosti se bude i ona snažit předat, jak nejlépe bude moct!

Filip

fyzika
Přestože pro mnohé stojí fyzika trochu stranou, Filip si myslí, že její dobrá znalost a troška logického myšlení může při přijímačkách i při následném studiu medicíny velmi pomoct. Právě na to usnadnit učení fyziky hledáním souvislostí a kontextu jednotlivých faktů a témat tak, aby se vše nemuselo učit jen nazpaměť, se při výuce snaží zaměřit.

Hamid

fyzika
Na střední škole měl fantastické učitele fyziky, díky kterým si oblíbil fyziku natolik, že pak váhal mezi studiem medicíny a fyziky. Rozhodl se nakonec pro medicínu a v Bmedic se může věnovat i své oblíbené fyzice.

Filip

biologie
Lékařská fakulta byla pro Filipa jasná první volba. Také má rád výzvy a rád sbírá nové zkušenosti, a proto se rozhodl učit v Bmedic, kde předává své znalosti z biologie jak nejlépe dovede.

Filip

biologie
Na gymnáziu se zájem ze zvířat a vesmíru otočil k člověku společně s chemií, a to byl jasný impulz k tomu hlásit se na medicínu. Filipa vždycky bavilo vysvětlovat látku spolužákům, proto když přišla nabídka práce lektora biologie u Bmedic, rozhodnutí bylo jasné.

Ján

chemie
S chemií byl Jan dobrý kamarád už od střední školy, kde vždy ochotně pomáhal všem spolužákům, kteří s tímto předmětem měli problémy. Postupně se však k chemii přidal další oblíbený předmět – biologie a tak se zrodilo dilema, které vyústilo až v to, že jeden rok studoval molekulární biologii. Nakonec však zvítězila touha pracovat s lidmi a skloubit dohromady tyto dva předměty – biologii a chemii, a volba padla na medicínu.

Jan

fyzika
Lektorování ho naplňuje a snaží se předávat své znalosti studentům v co nejsrozumitelnější formě. Ačkoliv s výběrem vysoké školy dlouho váhal, svého rozhodnutí vůbec nelituje. Jeho novým, oblíbeným předmětem se na vysoké škole stala biofyzika.

Kateřina

fyzika
Fyzika byla pro Katku oblíbený předmět již na gymnáziu, proto pomáhala i svým spolužákům s jejím zvládnutím. Studium medicíny považuje to za jedno ze svých nejlepších rozhodnutí. Škola ji nesmírně baví, a proto by ráda pomohla mladším spolužákům se na jejich vysněnou školu dostat a předává jim osvědčené tipy k přijímačkám.

Kateřina

biologie
Pro studium medicíny se rozhodla na gymnáziu poté, co se zabývala výzkumem leukémie v rámci projektu SOČ na Masarykově univerzitě. Už tehdy byla pro biologii natolik nadšená, že se rozhodla vyučovat své vrstevníky v rámci vědeckých kurzů Bioskop a předávat své nadšení dále. 

Klára

biologie
Klářino rozhodnutí pro medicínu umocnil vzrůstající zájem o obor genetiky, s nímž se blíže setkala při středoškolské odborné činnosti, v jejímž rámci se v laboratořích Ceitecu mimo jiné zabývala problematikou sekvenování DNA lidského genomu. Do Bmedic se přihlásila s tím, že chce předávat mladším budoucím kolegům své zkušenosti a pomoci jim splnit si sen a dostat se na vysněnou školu.

Klára

biologie
Učení druhých Kláru bavilo už na gymplu. Na medicíně se však od angličtiny a matematiky přesunula ke své oblíbené biologii, která dává motivovaným středoškolákům ke studiu medicíny skvělý základ. Na molekulární úrovni lze pomocí biologie totiž v těle popsat téměř každý jev, a tak je důležité jejím základům dobře rozumět.

Markéta

chemie
Chemie začala Markétu nejvíce bavit, když psala SOČku, což byl zároveň zlomový bod pro budoucí studium medicíny. Vyučování chemie pro ní bylo jasnou volbou a krásnou možností, jak po absolvování kurzů Bmedic předat cenné informace dalším motivovaným studentům.

Michaela

biologie
V rámci příprav na přijímačky Míša navštěvovala jarní kurzy Bmedic. Lekce jí pomohly takovým způsobem, že se rozhodla od následujícího roku přihlásit o místo lektorky. Biologie ji vždy fascinovala a bavila, proto byla její volba předmětu od začátku jasná. Míša je extravert, který se vždycky snaží svým studentům podat látku co nejpřirozenějším způsobem.

Michaela

chemie
Chemie ji odjakživa bavila, což se projevilo zvláště na střední škole, kdy její pravidelnou činností bylo vysvětlování nepochopeného učiva svým spolužákům před hodinami. Na kurzech Bmedic se její záliba ještě více prohloubila a zatoužila po tom, aby i ona mohla předat dalším studentům to, co se dostalo jí - skvělý vzdělávací přístup.

Miroslav

chemie
Chemie vždy byla pro Miru oblíbeným předmětem, a proto se rozhodl pro její výuku, což mu dává možnost představit ostatním studentům tento významný předmět tvořící značný základ studia na lékařské fakultě.

Patrícia

biologie
Patrícia od dětství zvažovala různá povolání, jako například učitelka nebo herečka, ale až studium biologie na střední škole ji přesvědčilo, že se chce stát lékařkou a svého rozhodnutí zatím nelituje. Ráda předává své znalosti mladším spolužákům, aby jim pomohla s přijímačkami.

Vincent

chemie
Pozice lektora v Bmedic dává Vincentovi možnost vyjít ze své komfortní zóny a učit se dovednostem, které se mu v jeho budoucí praxi budou hodit. Vždyť každý dobrý lékař je tak trochu i učitelem a mentorem svých pacientů.

Zuzana

chemie
Zuzka odmalička měla blízko k medicíně, vždy ji fascinovalo jak funguje lidské tělo a věděla, že to je něco, čím se chce v budoucnu zabývat. Na gymnáziu kromě lásky k chemii byla také součástí debatního týmu. Kromě medicíny chtěla vždy i učit, protože ráda předává znalosti ať už svým kamarádům nebo mladším sourozencům.

Zdeněk

biologie
Zdeňka bavila biologie už od základní školy a na gymnáziu díky svým skvělým učitelům přírodních věd pochopil, že to je to pravé ořechové. Biologie mu tak přirostla k srdci, že se už od prváku (s menším i větším úspěchem) účastnil biologických olympiád.

Viktor

chemie
Studium chemie je podle Viktora pro budoucí lékaře důležité také po přijímacích zkouškách, protože pochopení něčeho tak neuvěřitelně komplexního jako je lidské tělo se neobejde bez znalosti molekul, které tělo tvoří a určují jeho fungování.

Samuel

fyzika
Samo je zkoumavý typ, zabývající se otázkami, které jiné běžně jen tak nenapadnou a fyzika mu častokrát nabídla náhled na to, jak se mnohé věci kolem nás ve skutečnosti dějí. Proto mu fyzika byla nejbližší ze všech předmětů.

Silvia

chemie
Doučování chemie si Silvie vybrala proto, že ji tento předmět bavil už na střední škole a rozhodla se, že by chtěla pomoci při přijímacích zkouškách i dalším budoucím medikům s tímto nelehkým předmětem.

Tereza

biologie
Od základní školy byla vždy dobrým rádcem při učení biologie a toho se rozhodla zužitkovat, když se ucházela o místo lektorky v Bmedic. Naplňuje ji práce s lidmi a to konkrétně v lékařském odvětví, což byl další z důvodů, proč se rozhodla studovat na lékařské fakultě.

Sofia

chemie
Sofie již na střední škole zjistila, že velice důležitou a neodmyslitelnou součásti každého studia je také učitel. Možnost pomáhat a doučovat její budoucí kolegy a kolegyně ji nadchla natolik, že bez váhání přijala naše pozváni přidat se mezi nás a rozšiřovat své znalosti v chemii. Už na střední škole vynikala v tomhle oboru, který ji naplňuje a je zároveň i jejím koníčkem. Vždy je ráda, když může pomoci a s úsměvem na tváři vysvětlí i tu nejsložitější problematiku. 

Veronika

biologie
Verča studovala osmileté gymnázium a biologie byla vždy její nejoblíbenější předmět. Často, a hlavně ráda pomáhala svým spolužákům a kamarádům se zvládáním biologie, chemie a někdy i dalších předmětů. Se stejnou radostí teď pomáhá maturantům se zvládnutím přijímaček na lékařské fakulty.

Andrej

chemie
Studium medicíny ho přivedlo k nadšení pro pomoc druhým, a proto se přidal i k teamu Bmedic, kde by rád pomáhal uchazečům o studium s jedním ze základních předmětů nutných pro pochopení tak komplexní struktury, jakou je člověk. 

Beáta

biologie
Beáta pochází ze středního Slovenska. Studovala na osmiletém gymnáziu. Často se účastnila mnoha soutěží a olympiád, ráda pomáhala spolužákům pochopit problematická témata z různých předmětů. Nejmilovanějším předmětem však byla odedávna biologie. A nyní v Bmedicu může spojit svou zálibu v doučování právě s oblíbenou biologií.

Dárius

fyzika
Přestože po většinu jeho středoškolského studia byly jeho oblíbenými předměty biologie a chemie, kvalitní učitelé fyziky mu změnili pohled natolik, že se v maturitním ročníku neuměl rozhodnout mezi fyzikou a medicínou. Účastnil se mnoha olympiád, ve kterých posbíral mnohé úspěchy. Ačkoli ho osud zavál na medicínu, na fyziku nezanevřel, a rozhodl se učit ji právě v Bmedicu.

Filip

chemie
Filda už od střední školy pomáhal svým spolužákům s pochopením složitějšího učiva přírodních věd. Je mu nad slunce jasné, že ne každý s chemií navázal takový srdečný vztah jako on. Snaží se proto učivo vždy vysvětlit všemi možnými způsoby tak, aby alespoň základní princip pochopil opravdu každý.

Kateřina

biologie
Pro Káťu bylo studium medicíny již od malička jasná volba. Během druhého ročníku střední školy, který strávila studiem v USA, měla díky nemocničním exkurzím možnost nahlédnout přímo na různá lékařská oddělení, čímž se její vášeň pro medicínu ještě znásobila.

Klára

chemie
Vždy se jí líbila představa předávat své vědomosti dál, a tak se po absolvování našeho kurzu rozhodla, že vystoupí ze své komfortní zóny a připojí se k nám. Chemie poté byla jasnou volbou, jelikož si ji zamilovala již na základní škole. Na gymnáziu tato vášeň rostla, zejména díky skvělé učitelce. 

Vojta

fyzika
O fyziku se začal zajímat na gymnáziu, kde jej do tohoto předmětu nadchl jeho profesor. Od prváku na střední se tedy začal účastnit fyzikálních olympiád. Při přípravě na přijímačky na medicínu v Bmedic se mu výuka zalíbila a dále při studiu na “zubech” dostal doporučení učit v Bmedic. Nabídka se mu zamlouvala a bylo jasné, že fyzika bude jeho cesta.

Ben

chemie
Chemie je jeho oblíbeným předmětem již od mala a na střední škole se toto nadšení díky některým učitelům ještě prohloubilo. Studium medicíny ale nebyl jeho celoživotní sen a rozhodl se k němu až v posledních dvou ročnících gymnázia. Toto rozhodnutí ovlivnilo především psaní práce SOČ o psychoaktivních látkách, díky které měl možnost nahlédnout blíže do medicínského prostředí.

Daniel

fyzika
Daniel bude tento rok v 3. ročníku všeobecného lékařství v Olomouci. Už od základnej školy ho bavili prírodné vedy a vždy si myslel, že sa stane doktorom (aj keď cieľ je ešte v nedohľadne).

Iveta

biologie
Ivet studuje 5. ročník všeobecného lékařství v Olomouci. Než nastoupila na medicínu, studovala rok porodní asistenci. Přes veškerou krásu a něhu, kterou tento obor nabízel, ji to i tak táhlo k tomu stát se lékařkou. Proto by ráda i těm, kteří se hlásí podruhé, chtěla vzkázat, že v jejich cestě za vysněným oborem jim ani prvotní neúspěch nebrání.

Kristýna

biologie
Kristýna vždy chtěla být člověk, co bude ostatní motivovat, podporovat a pomáhat jim dosáhnout jejich cíle. Prvotně se chtěla vydat na dráhu učitele, ale nakonec se rozhodla zvolit náročnější cestu zubního lékařství. I Kristýna se snaží plnit svoje sny, a proto se rozhodla být lektorem.

Lucia

fyzika
Pro studium zubního lékařství se Lucka rozhodla již na základní škole a tento její dětský sen jí vydržel i následující léta a dnes je studentkou zubního lékařství na univerzite Palackého v Olomouci.

Ludmila

biologie
Na medicínu chtěla Lída již od útlého věku, a tak se zajímala o přírodní vědy. Vždycky ji bavila biologie a chemie, ale i matematika a dějepis. Na osmiletém gymnáziu pak ráda pomáhala ostatním spolužákům se všemi těmito předměty.

Michaela

chemie
Zájem o lidské tělo mě provází již od malička. Nejvíce mě fascinuje, jak jsou veškeré jeho funkce promyšlené a propojené, proto mě již na gymnáziu nadchla chemie a nejvíce výuka metabolismů, která mi vždy poskytne odpověď i na tu nejvíce titěrnou otázku.

Michal

chemie
O přírodní vědy a lidské tělo, které pro něj stále představuje jednu velkou neznámou se Michal zajímal již od základní školy. Láska pro chemii v něm ovšem vykvetla až po nástupu na gymnázium, kdy se poprvé setkal s jeho učitelem, který i náročná témata dokázal vysvětlit velmi prostě, a přitom zcela správně.

Pavel

chemie
Že ho baví chemie, zjistil už na gymnáziu, kde jeho nejoblíbenější hodiny byly ty v laboratoři. Celou střední školu rád vysvětloval spolužákům učivo, vytvářel různé studijní materiály a snažil se naučit spoustu věcí. Dlouho váhal mezi studiem medicíny a učitelstvím, nakonec se však rozhodl, že se jednou stane lékařem. Rád se učí novým věcem, snaží se vysvětlovat věci s porozuměním tak, aby je opravdu každý pochopil a odnesl si z toho co nejvíce.

Pavlína

fyzika
Fyzika Páju bavila v podstatě už od začátku gymnázia. Byl to jeden z nejoblíbenějších předmětů, ve kterém aktivně řešila nejrůznější korespondenční semináře, olympiády a týmové soutěže.

Vítek

chemie
Vítka chemie provází od základní školy, kdy poprvé vyplnil chemickou olympiádu až dodnes. Za dva krátké roky na základní škole stihl získat 5. místo v celostátním kole soutěže Mladý chemik.

Sára

chemie
Pro Sáru nebyla chemie vždy jednoduchý předmět, ale díky psaní práce SOČ a skvělému učiteli na střední škole si k ní postupně našla cestu. Nakonec se chemie stala jejím nejoblíbenějším okruhem přijímacích zkoušek, a proto by chtěla ostatním studentům ukázat, že i tento často obávaný předmět se s trochou úsilí dá zvládnout.

Tereza

chemie
Terezin oblíbený předmět byla od začátku střední školy chemie. Proto se od prvního ročníku až do konce střední rozhodla aktivně věnovat olympiádám, které byly klíčem po pochopení souvislostí.

Tina

chemie
Tina je od dětství společenská a vždy ji lákala práce s lidmi. Na gymnáziu se k tomu přidal zájem o přírodní vědy, a tak své další kroky nasměrovala do zdravotnictví. Velmi ji oslovil obor farmacie, a proto se ráda podílí na přípravném kurzu k přijímačkám právě na farmaceutickou fakultu.

Soňa

fyzika
Soňa měla k fyzice blízko už na základní škole, kde byla nejmladší členkou astronomického kroužku.  Svou lásku k fyzice prohloubila, když s ní na gymnáziu pomáhala spolužákům a také díky našim přípravným kurzům zjistila, že fyziky se ani na přijimačkách vůbec není třeba bát.

Tobiáš

fyzika
Fyzika byla pro Tobiho už na gymplu oblíbeným předmětem, který mu šel a bavil ho, jelikož nám nejen přibližuje pochody, které v našem těle probíhají, ale zároveň nám pomáhá lépe chápat vnímání našeho vesmíru a tím vlastně celého našeho světa a reality, jako celku.

Zuzana

biologie
Jsem studentkou 3. ročníku Veteriny. Už od malička mě bavilo si hrát s mikroskopem a zkoumat všemožná zvířátka a rostlinky v lese a snila jsem o tom, že se jednou stanu opravdovým vědcem a budu přednášet na nějaké univerzitě.

David

fyzika
Pro Davida dlouho nebyla fyzika předmětem číslo jedna, na gymnáziu se totiž zajímal zejména o chemii. Během svého studia však narazil na bod, kdy k pochopení chemie byla třeba větší znalost fyziky. Rád by tak pomohl ostatním, aby se taktéž nebáli být zvídaví a neměli fyziku jako svého strašáka.

Michaela

chemie
Už od základní školy ji chemie uchvátila a byla jejím oblíbeným předmětem, a proto se rozhodla studovat analytickou chemii i na střední škole. Poté zvažovala studium chemie a medicíny. Medicína nakonec zvítězila. Ráda předává své zkušenosti, protože sama ví, jak je příprava na přijímací zkoušky náročná.

Zuzana

biologie
Už na střední škole jí skvělí učitelé vštípili lásku k přírodním vědám, z nichž postupně vystupovala biologie jako něco pro Zuzku výjimečného. Díky medicíně tak každý den, zas a znovu, žasne nad tím, jak něco na první pohled jednoduchého, může fungovat tak složitě a přesto precizně.

Terézia

biologie
Terku biologie zajímala vždy. Už jako úplně malá se učila pojmenovávat květiny a stromy, které rostly okolo. Svůj první mikroskop dostala už jako jedenáctiletá a vždy byla tak trochu šprt. Původně chtěla být veterinářkou, ale v posledním ročníku na gymnáziu se to změnilo, přihlásila se na medicínu a svého rozhodnutí absolutně nelituje.

Adrián

chemie
Adrián studoval rok fyzioterapii v Brně, ale nakonec se rozhodl pro změnu oboru a nyní studuje zubní lékařství. Během dvojnásobného absolvování Bmedic kurzu zjistil, že přípravu na přijímačky není dobré podceňovat a rozhodl se pomáhat s přípravou budoucím medikům.

Aneta

biologie
Aneta měla vedle jejích nesčetných a stále přibývajících zájmů potíže při výběru budoucího povolání. Po 7 letech profesionálního lyžování, které ji stálo přední zuby, se její hodiny strávené v zubařském křesle změnily v zájem, který ji nakonec dovedl k rozhodnutí studia zubního lékařství. Práce s lidmi Anetu naplňuje, proto vidí zubařinu jako jedinečnou příležitost poskytovat služby všem, kteří to budou potřebovat. Práci pro lidi a s lidmi si zkusila i během působení v jazykové škole jako lektor nebo jako instruktor lyžování.

Elena

fyzika
Elen se už od základní školy zajímá o přírodní vědy, ať už ve formě kroužků, olympiád, korespondenčních seminářů či odborných soustředění. Fyzika a matematika si v jejím srdci drží speciální místo svou rigorózní povahou a faktem, že tvoří základ pro hlubší pochopení jak ostatních přírodních věd, tak i celého světa.

Jiří

biologie
Když se na gymplu v rámci biologie probíralo lidské tělo, Jirka si uvědomil, že to je ten směr, kterým se chce dát v životě. Přidejme fakt, že Jirka miluje výzvy, a už víme, proč se rozhodl pro studium na lékařské fakultě.

Karolína

biologie
Karolíniným snem bylo dostat se na medicínu - a tento sen se jí také splnil. Vzhledem k tomu, že znalosti z biologie byly na přijímačkách její nejsilnější stránka, chtěla by pomoci každému z vás ke splnění toho vašeho. Ve volném čase Karolína ráda cestuje a ráda tráví čas s rodinou a přáteli.

Ladislav

chemie
Chemie začala Láďu bavit hned od 8. třídy, kdy se s ní poprvé setkal. I po nástupu na gymnázium ho stále naplňovala a chemie byla jeho nejoblíbenějším předmětem. Na střední škole rád vysvětloval látku spolužákům a to nejen z chemie, ale i z fyziky či matematiky.

Lea

chemie
Sen stát se lékařkou Leu pronásledoval už od malička, takže volba vysoké školy byla jasná. Na lidském těle ji fascinuje jeho propojenost a složitost. V budoucnu by se chtěla věnovat chirurgii, jejíž krásu vidí ve spojení znalostí a dovedností.

Lenka

biologie
Biologie patřila k Lenčiným oblíbeným předmětům už od základní školy, ale její nadšení pro přírodní vědy se ještě znásobilo díky skvělým učitelům na střední škole. Právě přípravné kurzy Bmedic v Lence vzbudily zájem pomáhat mladším kolegům dostat se na jejich vysněnou fakultu. Lenka veří, že kvalitní základy jsou klíčem ke zvládnutí nejen přijímacích zkoušek, ale i studia na lékařské fakultě.

Lucie

chemie
Lucie je věrná svému jménu, snaží se o přenos světla do tajemných zákoutí chemie a jejího propojení s ostatními vědami. Chemie je pro ni zábavou, výzvou a zároveň inspirací. Pro mnoho ostatních studentů tomu tak není a v chemii se mnohdy ztrácí či nedokáží zcela ocenit její půvab - a to je přesně ta situace, kterou se Lucie svým přístupem snaží změnit.

Marek

chemie
Marek pochází z Ostravy, kde chodil na Biskupské gymnázium. Již ve 2. ročníku na gymnáziu objevil krásu lékařské embryologie a prenatální diagnostiky. Místo toho, aby se věnoval tomu, co po něm ve škole chtějí, tak si radši otevřel anatomický atlas od Sinělnikova či se snažil pochopit fyziologické procesy v lidském těle. To v něm vzbudilo ještě větší zájem o chemii, kterou považuje za základní stavební kámen medicíny. V kurzu chce mít nadstandardní přístup a přes kreslení vzorečků a odvozování všem vysvětlit znalosti, jež budou potřebovat nejen pro úspěšné složení přijímaček.

Michal

fyzika
Přírodní vědy Michala fascinovaly již od základní školy a možná i díky tomu se nakonec rozhodl pro studium medicíny na 3. LF. Až tam se jeho favoritem stala fyzika. A protože už na gymnáziu vždy rád spolužákům pomáhal se složitějšími tématy, byla nabídka lektora v Bmedic jasnou volbou.

Oliver

chemie
Oliver je student prvního ročníku na 1. LF Univerzity Karlovy v Praze. Studovat medicínu a být doktorem byl Oliverův sen už od základní školy. Postupem času si oblíbil přírodní vědy a během studia na gymnáziu si potvrdil, že medicína je ten správný směr. Příprava na přijímačky podle něj nebyla jednoduchá a i když několikrát cítil, že to nezvládá, přesto zvedl hlavu vzhůru a šel si za svým snem.

Rebeka

chemie
Rebeku vždy bavila biologie i chemie a pro medicínu se rozhodla hlavně z toho důvodu, že ji velmi baví zkoumat a učit se o tom, jak fungují věci v našem těle. Protože Rebeka touží předávat dál svoje vědomosti, tipy a triky, které se naučila a pomohli ji u přijímaček, rozhodla se přidat do Bmedic týmu. Rebeka ví, že dobrý učitel na chemii je základ a proto doufá, že i ona bude jedním z nich.

Sára

chemie
Chemie začala Sáru fascinovat v prváku na gymnáziu a to díky obecné chemii. Od té doby ji vnímá jako vědu plnou souvislostí a to je to hlavní, co by chtěla svým studentům na lekcích předat. Věří totiž, právě pochopení souvislostí je pro studium chemie klíčové.

Šárka

biologie
Šárka se zajímala o přírodní vědy už na střední škole, kdy ji zaujala převážně biologie člověka a genetika. Proto začala studovat všeobecné lékařství. Po dvou letech a větším poznání oboru se rozhodla pro změnu a začala se připravovat na přijímačky na zubní lékařství. Při absolvování kurzů, které jí pomohly se dostat, viděla práci lektorů, která ji zaujala a rozhodla se, že by též chtěla předávat informace a pomáhat ostatním dostat se na VŠ.

Šárka

biologie
Šárku vždy lákalo studium zdravotnických oborů a biologie, pro medicínu se ale definitivně rozhodla až půl roku před přijímačkami. Proto také absolvovala jarní kurz Bmedic, který pro ni byl k úspěchu na přijímačkách klíčový.

Tereza

fyzika
Již od nástupu na střední Terce fyzika šla, přestože ji nikdy neměla příliš v oblibě. Až na svém studijním pobytu v Rakousku pochopila, že fyzika není jenom o příkladech a o biflování se pouček, ale že je to zajímavá a nádherná věda. Zjistila, že by pro ni chtěla nadchnout i ostatní, aby v ní neviděli jen strašáka na přijímačkách.

Tereza

biologie
Terku zajímala biologie už na střední škole, vždy ji fascinovalo fungování lidského organismu a při přípravě na přijímací zkoušky to byl pro ni přirozeně nejjednodušší předmět ke studiu. Po prvním ročníku na medicíně si řekla, že by ráda předávala svoje znalosti a nadšení pro biologii budoucím medikům.

Tomáš

fyzika
Tomáš si už na střední škole našel svou cestu k přírodním vědám, obzvláště k té „všemi milované“ fyzice. Odpovědi na mnoho svých otázek dostal právě na těchto hodinách. Fyzika ho naučila, jak svět a věci kolem nás ve skutečnosti fungují, a proto se rozhodl svému okolí ukazovat tu druhou, „dobrou“ stránku fyziky. 

Stanislav

fyzika
Standu fyzika zajímala už od dětství. Bavilo ho si propojovat každodenní situace s fyzikálními jevy a zákony. Touto hravou formou by rád fyziku přiblížil i těm, kteří ji nemají úplně v lásce. Propojováním si souvislosti klade důraz na to, aby se fyzice hlavně rozumělo, a nebyla jen o memorování vzorců a zákonů nazpaměť.

Přidej se k nám

Chceš se stát lektorem?

Chceš rozšířit naše řady zkušených lektorů přípravných kurzů na medicínu? Dej nám vědět, co nevidět se ti ozveme a probereme možnosti spolupráce.

Pojď do toho s námi

Udělej pro svou přípravu maximum a pojď do toho s Bmedic!