Naši lektoři

Pokračovat
Tváře Bmedic

Naši lektoři

Aktuálně se na výuce podílí 45 motivovaných lektorů z řad studentů a absolventů lékařských fakult po celém Česku. Všechny spojuje nadšení pro předmět, který se rozhodli vyučovat, ale i radost z předávání svých bohatých znalostí a zkušeností druhým.

Lucka

biologie
Pro Lucku je biologie jejím oblíbeným předmětem už od střední školy, což byl nejspíš jeden z rozhodujících faktorů pro studium lékařské fakulty. Učení ji baví snad odjakživa – již na gymnáziu doučovala své mladší spolužáky a od prváku na vysoké učí na přípravném kurzu na medicínu.

Jonáš

chemie
Jonáš si vybral doučování chemie proto, že si myslí, že je základem úspěšného studia jakékoliv lékařské fakulty. Velmi rád se o svoje znalosti dělí s ostatními a to nejen na kurzu, ale i na vysoké škole, kde se kromě vlastního studia věnoval i výuce anatomie a nyní v rámci zaměstnání vyučuje neurologii.

Ondřej

fyzika
Ondra o kariéře učitele uvažoval již na gymnáziu, ale nakonec se rozhodl pro povolání lékaře, i když ho chuť vymýšlet nové způsoby učení nikdy úplně neopustila. S předáváním vědomostí má zkušenosti ještě z doby před medicínou, kdy pomáhal svým ve fyzice méně zdatným kamarádům.

Vít

chemie
Vítek se věnuje výuce chemie, která je jeho oblíbeným předmětem od střední školy, dvakrát se probojoval do národního kola SOČ. A protože ho studium medicíny bavilo, rád by pomohl i ostatním se na ni přes přijímací zkoušky dostat.

Tomáš

fyzika
Fyzika vždy patřila mezi Tomášovy nejoblíbenější předměty. Je přesvědčen, že pochopením některých základních fyzikálních principů si člověk velice usnadní studium v ostatních přírodovědných disciplínách včetně medicíny.

Adam

fyzika
Adam říká, že klíčem k poznávání a pochopení světa okolo nás je právě fyzika, která bývá pro studenty na středních školách i u přijímacích zkoušek velkým strašákem. I proto si po absolvování našeho kurzu vybral jako lektor doučování fyziky, kde předává své znalosti studentům co nejatraktivněji a nejsrozumitelněji.

Adam

chemie
Adam se k chemii dostal již na gymnáziu. Aktivně řešil chemickou olympiádu zapojil se také do odborné činnosti. Na MU v Brně začal studiem lékařské genetiky, kde se v chemii zdokonalil, a později přestoupil na medicínu.

Alžběta

chemie
Bětka napsala chemickou SOČ, zúčastnila se pár olympiád a vědeckých soutěží, ale ta správná motivace ke studiu medicíny přišla až později. Asi v 16 letech se rozhodla, že by se chtěla stát lékařkou, a tak se musela začít snažit – poctivě se připravila na přijímací zkoušky a teď svoji vysněnou školu studuje.

Aneta

chemie
Kouzlu chemie propadla Anet už na střední škole, když pochopila, že nemusí jít nutně o chaos plný vzorečků a podivných dějů, ale naopak o komplexní síť, kde na sebe spoustu věcí navazuje a zapadá do sebe. K podobnému prozření se snaží vést i své studenty, pro které chce svůj výklad vést co nejstravitelněji to jde.

Anežka

biologie
Biologii, jakožto vědu o všem živém, měla ráda odjakživa. Tato záliba byla hlavním důvodem, proč se rozhodla studovat přírodovědné lyceum. Medicínu si vybrala pro studium plné zajímavých informací, jehož součástí je také práce s lidmi.

Anna

chemie
Anička se o chemii zajímala už při studiu na gymnáziu, kde absolvovala dva roky rozšířeného chemického semináře a účastnila se různých exkurzí s chemickou tématikou. Pro studium medicíny se rozhodla při studiu na gymnáziu, kde ji zaujalo fungování lidského těla.

Anna

fyzika
To, že chce studovat medicínu věděla Anna už na gymnáziu, kde prohlubovala znalosti z přírodních věd na různých seminářích a s nadšením se zapojovala do nejrůznějších olympiád. Nejvíce ji ale z přírodních věd nadchla fyzika, kterou i na gymnáziu vysvětlovala mladším spolužákům, a proto se ji rozhodla učit také v Bmedic.

Barbora

fyzika
Od malička byla velmi zvídavým dítětem a na všechna svá dětská: ,,Proč?” musela dostat odpověď. To jí vlastně zůstalo doteď, protože věci se mnohem lépe přijímají, když jim člověk rozumí. Proto se jí líbí učit v Bmedic a pomáhat tak mladším studentům o trochu lépe pochopit potřebné učivo.

Chiara

chemie
Chiara je absolventkou našeho přípravného kurzu, během kterého se jí zalíbila myšlenka pomáhat mladším studentům, a proto již od prvního ročníku medicíny vysvětluje obávanou chemii.

Daniel

fyzika
Dan, jakožto absolvent našeho kurzu říká, že k úspěšnému složení přijímacích zkoušek na medicínské obory přijde vhod odlišný náhled na souvislosti v rámci fyziky, chemie a biologie, než jaký je většinou poskytován na středních školách. Tomu také přizpůsobuje svoji výuku a snaží se o co největší profit studentů z jeho hodin.

Eliška

fyzika
Vystudovala řečkovický gympl v Brně, který ji vlastně docela navedl na cestu přírodních věd. Vždy ráda dávala pozor v hodinách fyziky, ve které měli štěstí na výborného vyučujícího. Své fyzikální znalosti se bude i ona snažit předat, jak nejlépe bude moct!

Filip

fyzika
Přestože pro mnohé stojí fyzika trochu stranou, Filip si myslí, že její dobrá znalost a troška logického myšlení může při přijímačkách i při následném studiu medicíny velmi pomoct. Právě na to usnadnit učení fyziky hledáním souvislostí a kontextu jednotlivých faktů a témat tak, aby se vše nemuselo učit jen nazpaměť, se při výuce snaží zaměřit.

Hamid

fyzika
Na střední škole měl fantastické učitele fyziky, díky kterým si oblíbil fyziku natolik, že pak váhal mezi studiem medicíny a fyziky. Rozhodl se nakonec pro medicínu a v Bmedic se může věnovat i své oblíbené fyzice. Věří, že v jednoduchosti je krása a tak se snaží fyziku i vysvětlovat. Pomáhat studentům ho naplňuje a rád se jim věnuje.

Marek

chemie
Marek navštěvoval náš kurz, kde zjistil, že by jej také lákalo stát před tabulí, předávat znalosti budoucím zájemcům o studium medicíny a tak je posouvat blíže k jejich vytouženému cíli. Myslí si, že chemie je pro studenty nejtěžším a zároveň nejméně oblíbeným předmětem na přijímacích zkouškách, a proto se snaží všechna témata vysvětlovat co nejsrozumitelněji pomocí nákresů a mnemotechnických pomůcek.

Filip

biologie
Lékařská fakulta byla pro Filipa jasná první volba. Také má rád výzvy a rád sbírá nové zkušenosti, a proto se rozhodl učit v Bmedic, kde předává své znalosti z biologie jak nejlépe dovede.

Filip

biologie
Na gymnáziu se zájem ze zvířat a vesmíru otočil k člověku společně s chemií, a to byl jasný impulz k tomu hlásit se na medicínu. Filipa vždycky bavilo vysvětlovat látku spolužákům, proto když přišla nabídka práce lektora biologie u Bmedic, rozhodnutí bylo jasné.

Hana

biologie
Hanku vždy zajímalo, jak a proč se v přírodě a v člověku odehrávají určité děje. Na střední škole ráda vysvětlovala i složitější témata svým spolužákům, a proto zvažovala povolání učitelky biologie. V předávání vědomostí vidí Hanka velký smysl, proto se také ucházela o místo lektorky v Bmedic.

Ján

chemie
S chemií byl Jan dobrý kamarád už od střední školy, kde vždy ochotně pomáhal všem spolužákům, kteří s tímto předmětem měli problémy. Postupně se však k chemii přidal další oblíbený předmět – biologie a tak se zrodilo dilema, které vyústilo až v to, že jeden rok studoval molekulární biologii. Nakonec však zvítězila touha pracovat s lidmi a skloubit dohromady tyto dva předměty – biologii a chemii, a volba padla na medicínu.

Jan

fyzika
Lektorování ho naplňuje a snaží se předávat své znalosti studentům v co nejsrozumitelnější formě. Ačkoliv s výběrem vysoké školy dlouho váhal, svého rozhodnutí vůbec nelituje. Jeho novým, oblíbeným předmětem se na vysoké škole stala biofyzika.

Katarína

chemie
Katarína je další součástí velké slovenské komunity Masarykovy univerzity, s Brnem a především s lékařskou fakultou se sžila prakticky okamžitě. Při přípravách na přijímací zkoušky jí nejvíce pomohly rady a osobní zkušenosti přímo od studentů, proto rozhodnutí doučovat brala jako nejlepší způsob jak pomoct budoucím spolužákům a kolegům.

Kateřina

fyzika
Fyzika byla pro Katku oblíbený předmět již na gymnáziu, proto pomáhala i svým spolužákům s jejím zvládnutím. Studium medicíny považuje to za jedno ze svých nejlepších rozhodnutí. Škola ji nesmírně baví, a proto by ráda pomohla mladším spolužákům se na jejich vysněnou školu dostat a předává jim osvědčené tipy k přijímačkám.

Kateřina

biologie
Pro studium medicíny se rozhodla na gymnáziu poté, co se zabývala výzkumem leukémie v rámci projektu SOČ na Masarykově univerzitě. Už tehdy byla pro biologii natolik nadšená, že se rozhodla vyučovat své vrstevníky v rámci vědeckých kurzů Bioskop a předávat své nadšení dále. 

Klára

biologie
Klářino rozhodnutí pro medicínu umocnil vzrůstající zájem o obor genetiky, s nímž se blíže setkala při středoškolské odborné činnosti, v jejímž rámci se v laboratořích Ceitecu mimo jiné zabývala problematikou sekvenování DNA lidského genomu. Do Bmedic se přihlásila s tím, že chce předávat mladším budoucím kolegům své zkušenosti a pomoci jim splnit si sen a dostat se na vysněnou školu.

Klára

biologie
Učení druhých Kláru bavilo už na gymplu. Na medicíně se však od angličtiny a matematiky přesunula ke své oblíbené biologii, která dává motivovaným středoškolákům ke studiu medicíny skvělý základ. Na molekulární úrovni lze pomocí biologie totiž v těle popsat téměř každý jev, a tak je důležité jejím základům dobře rozumět.

Markéta

chemie
Chemie začala Markétu nejvíce bavit, když psala SOČku, což byl zároveň zlomový bod pro budoucí studium medicíny. Vyučování chemie pro ní bylo jasnou volbou a krásnou možností, jak po absolvování kurzů Bmedic předat cenné informace dalším motivovaným studentům.

Michaela

biologie
V rámci příprav na přijímačky Míša navštěvovala jarní kurzy Bmedic. Lekce jí pomohly takovým způsobem, že se rozhodla od následujícího roku přihlásit o místo lektorky. Biologie ji vždy fascinovala a bavila, proto byla její volba předmětu od začátku jasná. Míša je extravert, který se vždycky snaží svým studentům podat látku co nejpřirozenějším způsobem.

Michaela

chemie
Chemie ji odjakživa bavila, což se projevilo zvláště na střední škole, kdy její pravidelnou činností bylo vysvětlování nepochopeného učiva svým spolužákům před hodinami. Na kurzech Bmedic se její záliba ještě více prohloubila a zatoužila po tom, aby i ona mohla předat dalším studentům to, co se dostalo jí - skvělý vzdělávací přístup.

Miroslav

chemie
Chemie vždy byla pro Miru oblíbeným předmětem, a proto se rozhodl pro její výuku, což mu dává možnost představit ostatním studentům tento významný předmět tvořící značný základ studia na lékařské fakultě.

Patrícia

biologie
Patrícia od dětství zvažovala různá povolání, jako například učitelka nebo herečka, ale až studium biologie na střední škole ji přesvědčilo, že se chce stát lékařkou a svého rozhodnutí zatím nelituje. Ráda předává své znalosti mladším spolužákům, aby jim pomohla s přijímačkami.

Vincent

chemie
Pozice lektora v Bmedic dává Vincentovi možnost vyjít ze své komfortní zóny a učit se dovednostem, které se mu v jeho budoucí praxi budou hodit. Vždyť každý dobrý lékař je tak trochu i učitelem a mentorem svých pacientů.

Zuzana

chemie
Zuzka odmalička měla blízko k medicíně, vždy ji fascinovalo jak funguje lidské tělo a věděla, že to je něco, čím se chce v budoucnu zabývat. Na gymnáziu kromě lásky k chemii byla také součástí debatního týmu. Kromě medicíny chtěla vždy i učit, protože ráda předává znalosti ať už svým kamarádům nebo mladším sourozencům.

Zdeněk

biologie
Biologie Zdeňka baví už od základní školy a postupem času mu tak přirostla k srdci, že se od prváku na střední účastnil biologických olympiád. Během studia se taky setkal s praktickou mikrobiologií a biochemií a účastnil se různých mezinárodních projektů.

Viktor

chemie
Studium chemie je podle Viktora pro budoucí lékaře důležité také po přijímacích zkouškách, protože pochopení něčeho tak neuvěřitelně komplexního jako je lidské tělo se neobejde bez znalosti molekul, které tělo tvoří a určují jeho fungování.

Samuel

fyzika
Samo je zkoumavý typ, zabývající se otázkami, které jiné běžně jen tak nenapadnou a fyzika mu častokrát nabídla náhled na to, jak se mnohé věci kolem nás ve skutečnosti dějí. Proto mu fyzika byla nejbližší ze všech předmětů.

Silvia

chemie
Doučování chemie si Silvie vybrala proto, že ji tento předmět bavil už na střední škole a rozhodla se, že by chtěla pomoci při přijímacích zkouškách i dalším budoucím medikům s tímto nelehkým předmětem.

Tereza

biologie
Od základní školy byla vždy dobrým rádcem při učení biologie a toho se rozhodla zužitkovat, když se ucházela o místo lektorky v Bmedic. Naplňuje ji práce s lidmi a to konkrétně v lékařském odvětví, což byl další z důvodů, proč se rozhodla studovat na lékařské fakultě.

Sofia

chemie
Sofie již na střední škole zjistila, že velice důležitou a neodmyslitelnou součásti každého studia je také učitel. Možnost pomáhat a doučovat její budoucí kolegy a kolegyně ji nadchla natolik, že bez váhání přijala naše pozváni přidat se mezi nás a rozšiřovat své znalosti v chemii. Už na střední škole vynikala v tomhle oboru, který ji naplňuje a je zároveň i jejím koníčkem. Vždy je ráda, když může pomoci a s úsměvem na tváři vysvětlí i tu nejsložitější problematiku. 

Veronika

biologie
Verča studovala osmileté gymnázium a biologie byla vždy její nejoblíbenější předmět. Často, a hlavně ráda pomáhala svým spolužákům a kamarádům se zvládáním biologie, chemie a někdy i dalších předmětů. Se stejnou radostí teď pomáhá maturantům se zvládnutím přijímaček na lékařské fakulty.

Přidej se k nám

Chceš se stát lektorem?

Chceš rozšířit naše řady zkušených lektorů přípravných kurzů na medicínu? Dej nám vědět, co nevidět se ti ozveme a probereme možnosti spolupráce.

Pojď do toho s námi

Udělej pro svou přípravu maximum a pojď do toho s Bmedic!