lektorka biologie Kristýna

biologie

Kristýna Šťastná

2. ročníku zubního lékařství na UK v Plzni

Kristýna vždy chtěla být člověk, co bude ostatní motivovat, podporovat a pomáhat jim dosáhnout jejich cíle. Prvotně se chtěla vydat na dráhu učitele, ale nakonec se rozhodla zvolit náročnější cestu zubního lékařství. I Kristýna se snaží plnit svoje sny, a proto se rozhodla být lektorem.

Je člověk, co rád poznává nová místa, učí se nejrůznějším věcem a získává nové dovednosti na zajímavych workshopech, které ji přináší členství ve sdružení studentů stomatologie. Je aktivním členem, což ji možnilo podílet se mimo jiné na grafických projektech a kongresech.

Volný čas ráda věnuje rodině a blízkým přátelům, na které přes náročné studium nezbývá tolik času.

Kurzy lektora

Další lektoři

Michaela

chemie
Zájem o lidské tělo mě provází již od malička. Nejvíce mě fascinuje, jak jsou veškeré jeho funkce promyšlené a propojené, proto mě již na gymnáziu nadchla chemie a nejvíce výuka metabolismů, která mi vždy poskytne odpověď i na tu nejvíce titěrnou otázku.

Tereza

chemie
Terezin oblíbený předmět byla od začátku střední školy chemie. Proto se od prvního ročníku až do konce střední rozhodla aktivně věnovat olympiádám, které byly klíčem po pochopení souvislostí.

Pavlína

fyzika
Fyzika Páju bavila v podstatě už od začátku gymnázia. Byl to jeden z nejoblíbenějších předmětů, ve kterém aktivně řešila nejrůznější korespondenční semináře, olympiády a týmové soutěže.

Ludmila

biologie
Na medicínu chtěla Lída již od útlého věku, a tak se zajímala o přírodní vědy. Vždycky ji bavila biologie a chemie, ale i matematika a dějepis. Na osmiletém gymnáziu pak ráda pomáhala ostatním spolužákům se všemi těmito předměty.

Erik

chemie
Erik študuje 1.ročník všeobecného lékarství v Plzni. Chémiu si Erik zamiloval už na strednej škole, no tam jej mal málo a tak hľadal nové zdroje kde sa ju naučiť, po nejakej dobe si ju obľúbil a chce jej kúzlo šíriť ďalej.

Ben

chemie
Chemie je jeho oblíbeným předmětem již od mala a na střední škole se toto nadšení díky některým učitelům ještě prohloubilo. Studium medicíny ale nebyl jeho celoživotní sen a rozhodl se k němu až v posledních dvou ročnících gymnázia. Toto rozhodnutí ovlivnilo především psaní práce SOČ o psychoaktivních látkách, díky které měl možnost nahlédnout blíže do medicínského prostředí.
Všichni lektoři