lektor chemie Michal

chemie

Michal Hrdý

1. ročník 3. LF UK Praha

O přírodní vědy a lidské tělo, které pro něj stále představuje jednu velkou neznámou se Michal zajímal již od základní školy. Láska pro chemii v něm ovšem vykvetla až po nástupu na gymnázium, kdy se poprvé setkal s jeho učitelem, který i náročná témata dokázal vysvětlit velmi prostě, a přitom zcela správně. To se mu stalo velkou inspirací, a po úspěšném složení přijímacích zkoušek na 3. lékařskou fakultu se rozhodl, že své znalosti chce předávat dál.

Když zrovna celé dny nesedí v knihách, tak si s chutí vyráží odpočinout do hor s báglem či na kole.

Kurzy lektora

Další lektoři

Michaela

chemie
Zájem o lidské tělo mě provází již od malička. Nejvíce mě fascinuje, jak jsou veškeré jeho funkce promyšlené a propojené, proto mě již na gymnáziu nadchla chemie a nejvíce výuka metabolismů, která mi vždy poskytne odpověď i na tu nejvíce titěrnou otázku.

Tereza

chemie
Terezin oblíbený předmět byla od začátku střední školy chemie. Proto se od prvního ročníku až do konce střední rozhodla aktivně věnovat olympiádám, které byly klíčem po pochopení souvislostí.

Pavlína

fyzika
Fyzika Páju bavila v podstatě už od začátku gymnázia. Byl to jeden z nejoblíbenějších předmětů, ve kterém aktivně řešila nejrůznější korespondenční semináře, olympiády a týmové soutěže.

Ludmila

biologie
Na medicínu chtěla Lída již od útlého věku, a tak se zajímala o přírodní vědy. Vždycky ji bavila biologie a chemie, ale i matematika a dějepis. Na osmiletém gymnáziu pak ráda pomáhala ostatním spolužákům se všemi těmito předměty.

Erik

chemie
Erik študuje 1.ročník všeobecného lékarství v Plzni. Chémiu si Erik zamiloval už na strednej škole, no tam jej mal málo a tak hľadal nové zdroje kde sa ju naučiť, po nejakej dobe si ju obľúbil a chce jej kúzlo šíriť ďalej.

Ben

chemie
Chemie je jeho oblíbeným předmětem již od mala a na střední škole se toto nadšení díky některým učitelům ještě prohloubilo. Studium medicíny ale nebyl jeho celoživotní sen a rozhodl se k němu až v posledních dvou ročnících gymnázia. Toto rozhodnutí ovlivnilo především psaní práce SOČ o psychoaktivních látkách, díky které měl možnost nahlédnout blíže do medicínského prostředí.
Všichni lektoři